محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 9 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات من

91/5/20 مشق زبان خارجه

1391/5/20 11:22
نویسنده : محمد رضا
215 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام

من ترم 4 کلاس زبان هستم .هر هفته 4 بار میرم  کلاس .تیچر مون باورش نمی شد من بتونم بنویسم . یه مشق داده بود تا حروف را تمرین کنم. من بدون نقص حروف رو نوشتم و فردا صبح بهش نشون دادم.اولش باور نکرد منو فرستاد پای تخته وایت برد . واسش نوشتم جوری که کم مونده بود از تعجب شاخ درآره .نه جمله خوبی نگفتم شاخ درآره چیه آخه اون معلمه ماست . نه اون تیچر ماست .خلاصه روی بعضی از بچه ها کم شد.اینو بهتون گفتم یا نه . بچه های کلاس همه از من بزرگترن. همه کلاس سوم دبستان به بالا هستند و تنها منم که تازه می خوام برم اول دبستان.واسه همینه که تیچر مون باورش نمی شد.آخه من خوندن و نوشتن حروف فارسی رو بلدم . بابام باهام کار کرده .نوشتن حروف خارجی هم آسونه .تازه خوندنش هم آسونه.من جمع و تفریق هم بلدم و تا حدودی ضرب اعداد.در هر فرصتی بابا و مامانم باهام کار می کنن. بابام از علوم و طبیعت هم بلده و واسم تعریف میکنه..راستی نگفتم واستون که من کارتهایی دارم که خودآموز حروف انگلیسی هستند اونو نشون تیچرمون دادم . این کارتها طوری هستش که میشه روش نوشت و بعد پاکشون کرد.یعنی حروف خارجه باهاشون کار می کنم. تازه یه ام پی تری هم دارم که خیلی کوچیکه. بابام میگه کوچیکترین تو دنیاست. از این مدل دیگه نیست تو بازار. سی دی های آموزشی تچیر رو که بهمون داده روش کپی کرده و من گوش میدم.شعرهای انگلیسیه . اینقده حال میده .تا بعد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد