محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 9 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات من

91/5/15 خرید دفترچه زبان خارجه

1391/5/15 0:44
نویسنده : محمد رضا
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

منم محمد رضا. بازم می خوام از خودم بگم. امروز بابام یه دفترچه زبان انگلیسی یعنی همون دوخط واسم خرید یکی فنری و فانتزی ویکی معمولی با عکسهای کارتونی روی جلدشون. نمیدونم بابا از کجا کارتون مورد علاقه منو میشناخت کلی حال کردم. جاتون خالی یک مدادی هم باهاشون بود که رویه بالای اون مخملی با رنگ مورد علاقم آبی بود . کیف کردم.جاتون خالی نمی دونی با چه شوقی رفتم سراغ نوشتن حروف آ بزرگ و کوچک و بی . نصف صفحه رو تموم کردم که ساعت نزدیک 7 شدش . نمیدونستم چگونه به بابام بگم دیگه بسه باید برم تو کوچه فوتبال.راستی بچه ها من کلاس تکواندو هم میرم .البته رشته ورزشی من ژیمناستیکه حدود 7 ماه رفتم وبنا بدلایلی تا اطلاع ثانوی (بقول بابام) ولش کردم.این تکواندو رو هم جهت پر کردن به اصطلاح اوقات فراغتم میرم. ولی از هرچه بگذریم همون صحبت فوتبال تو کوچه از همه بهتره . خوب ساعت 7 رفتم بیرون. وسطای بازی بود که دیدم مامانم با یک شیشه آب معدنی و دو لیوان اومد و بهم گفت برو به دوستات تعارف کن منم همون کارو کردم . اون پسره یادتونه بچه ها که گفتم بهم آب نداد اومد جلو که آب بخوره خواستم بهش ندم .آخه بدجوری اون روز حالمو گرفته بود . ولی وقتی یاد حرف مامان افتادم که ثواب داره بذار اون شرمند تو بشه . تعارفش کردم و بهش آب دادم . خودم خیلی خوشحال شدم از اینکار.نمیدونین بچه ها منو از دروازه بیرون اوردن بالاخره . جلو بازی کردم . عالی بود امروز . راستی شما هم کینه ای نباشین چیز خوبی نیست .تا بعد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپیده
19 مرداد 91 18:26
سلام. مسابقه شماره 2 را برگزار کردیم. در صورت تمایل شرکت کنید. با تشکر.
باران قلنبه
21 آذر 91 15:37
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
نگارین
15 شهریور 92 21:40
ولادت حضرت معصومه مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد