محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات من

وضعیت درسی من

1396/9/8 22:37
نویسنده : محمد رضا
173 بازدید
اشتراک گذاری
باسلام من محمدرضام همون کوچولویی که از بچگی وبلاگمو پدرم مدیریت میکرد و حالا بعد از کلی تلاش درسن 11 سالگی میتونم خودم مطلب بنویسم و از این خیلی خوشحالم . من الان کلاس هفتم هستم و نمیدونم الان شما این مطلبو میخونین یا چند سال دیگه ولی بدونین که من شمارو نمیشناسم ولی الان کلی کار دارم و .... . من میخوام بعد از خوندن این مطلب راجبش نظر بدید . نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی تو مدرسه قراره جز پنچ نفری باشم که برای مسابقات المپیاد ریاضی از طرف مدرسه انتخاب میشه و به استان میره توی علوم هم همینطور ولی فعلا جز دو نفر اول هستم که بازم برای المپیاد به استان میره درس مطالعاتم زیاد جالب نبود ولی قول دادم درستش کنم نمرمو اما زبان و عربی توی امتحان بین مدرسه ای توی سربندر که شهر ماست نفر اول شدم و با کمک پدرم که دبیر ادبیات هستش تکنیک های انشا نویسی رو یاد گرفتم. و توی انشا نویسی بین دو کلاس هفتم اول هستم . من دوست دارم یکی از بهترینها باشم و میخوام برام دعا کنین . وضعیت من: درحال تلاش و درس خواندن.
افکار من: جهشی خواندن در دو دوره ی متوسطه ی اول و دوم
ممنونم از همه . تابعد..........................
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد