محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات من

برگشت دوباره.........

1399/2/20 20:03
نویسنده : محمد رضا
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها منو یادتون میاد؟؟؟؟؟
همون پسر کوچولوی کلاس اولی که با بابام وبلاگمو درست کردم و کلی از خاطراتمو نوشتم داخلش.........اما بعد یه مدت که به دنبال درس و مشق بودم ولی بعد مدت ها که الان کرونا اومده همینجوری فکر گذشته کردم و یادم به وبلاگم افتاد که داشت خاک میخورد....... اومدم بروزش کنم...

حالا که اومدم بروزش کنم صبر کنین با یه مطلب جالب دوباره شروع فعالیت کنم. درسته من دیگه خیلی بزرگ شدم ولی یه داستانو برای اون پدر مادر عزیز توی پست بعدی مینویسم که بتونن برای فرندای خوشگلشون تعریف کنن....🤩

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


20 اردیبهشت 99 20:11
خوش اومدید.اگه دوست داشتید وبم رو دنبال کنید😃
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد