محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 5 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات من

91/5/11 کلاس زبان

1391/5/11 22:22
نویسنده : محمد رضا
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

شما هم فرزنتان را به کلاس زبان می فرستین ؟من که زبان می خونم.البته الان ترم چهارم هستم.ترم اول را جهشی زدم.ترم دوم را خواندم دوباره ترم سوم را جهشی زدم و الان ترم چهارم  هستم . اینو بهتون بگم که بیشتر مکالمه کار میکنن باهامون. خانم معلم میگه بهش بگیم تیچر . کسی حق نداره فارسی حرف بزنه . بعضی موقع من تشنم میشه ولی چون نمی دونم خارجی بگم تشنمه تا آخر جلسه هیچی نمیگم. معلم زبان ما خیلی خوبه. میگه من استعداشو دارم ادامه بدم . خوبه واقعا چون چیزای زیادی یاد گرفتم. البته اینو بهتون بگم که من مهد که می رفتم هم زبان در حد کلمات باهامون کار میکردن.من از همشون وارد تر بودم.مامانم یه کیف خیلی خوشگل واسم خریده تا کتابامو توش بذارم . البته قبلا یه کیف دانشجویی مال بابام داشتم که بد نبود قیافم میشد عین دانشجوها . خنده داره مگه نه .یه الف بچه با تیپ دانشجویی.کلاس من 4 روز در هفته هستش و من خودم با پای پیاده میرم کلاس . تعجب نکنید گفتم پای پیاده چون نزدیک خونه هستش .بعد از پایان کلاس هم می رم محل کار مامانم که همون نزدیکیاست.بعد از مدتی هم بر میگردم خونه که تا اون موقع بابام از کار برگشته خونه.سرتونو درد آوردم ببخشید ولی لازم بود اینارو بگم چون مطمئنم شما هم دوست دارید برید کلاس زبان .بابا من چی دارم میگم حالا شما که داری اینو میخونی معنیش اینه که وضعت عالیه دیگه پس مایع داری و حتما کلاس زبانم میری دیگه .تا بعد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آزی
11 مرداد 91 22:49
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


حتما میام.مرسی که خاطرات منو می خونی
محمد رضا
13 مرداد 91 11:34
سلام
ممنون که بهم سر زدین . بازم بیاین.

باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد