محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 9 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات من

فوتبال تو کوچه(عکس بالا داداشمه ها ....بگید ای ول)

1391/5/10 17:05
نویسنده : محمد رضا
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جاتون خالی . من هر روز سر ساعت 7 اجازه دارم برم تو کوچه فوتبال بازی کنم با بچه ها. دوستان زیادی دارم .قبلا تو این کوچه بغلی میرفتم حال نمی داد می دونین چرا؟ خوب بچه های اون از من کوچیکترن. بازی بلد نیستن که .همش باید حالیشون کنم که چیکار کنن . بابا گفته دیگه نرم اونور. حالا تو کوچه روبرویی خونمون میرم بچه های بدی نداره . از من دو سه سالی بزرگترن . بابام عقیده داره از بزرگترا می تونم چیزای زیادی یاد بگیرم. خوب منم فعلا دارم فوتبال ازشون یاد می گیرم.راستش اونا منو همیشه تو گل می زارن و هی خودشون می خوان برن جلو گل بزنن.منم نامردی نمی کنم . تا می تونم گل می خورم . همین دیروز بود هی سبحان منو دعوا می کرد که چرا اینقده گل می خورم . منم گفتم بابا من دروازبان خوبی نیستم باید جلو بازی کنم. اونا قبول نکردن و فکر هم نمی کنم قبول کنن چون من از اونا کوچیکترم بهم زور می گن . خوب اینم از معایب انتخاب دوست بزرگتره دیگه چه میشه کرد.بجاش دارم قوانین بازیو ازشون یاد میگیرم . تازه وقتی نمی زارن جلو بازی کنم منم حرصشونو در میارم و هی گل می خورم . اونا صداشون در میاد و منم تو دلم بحشون می خندم.خیلی حال میده وقتی لب و لوچه این عماد رو می بینم که پایین افتاده و کسی نیست جمعش کنه . سبحان که اینجور مواقع کاردش بزنی خونش نمیاد . من می دونم اگه همینطوری هی گل بخورم خودشون مجبور میشن بزارنم جلو توپ بزنم. راستی شما هم تو کوچه میرین.من دو ساعت اجازه رفتن دارم اونم نباید از خونمون دور بشم والا بابام میدونه و من . ببینید توصیه میکنم شما هم تو کوچه برید اما با بچه های خوب دوست بشین . من وسایل بازی تو خونه زیاد دارم ولی خوب بازی فوتبال یه چیز دیگس .تابعد..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد