محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 5 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات من

دعوا با همکلاسی 15/7/91

1391/7/15 14:33
نویسنده : محمد رضا
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز در مدرسه با یکی از همکلاسیهایم دعوا کردم . ماجرا از این قرار بود که نیمکت من را دوستم بدون اجازه من جابچا کرده بود من ازکارش عصبانی شدم و دعوامون شد درگیر شدیم و ناظم که ما را در اون لحظه دید  منو به دفتر برد. راستش دوستم هم با من به دفتر آمده بود بعد از مدتی سین جیم توسط مدیر مدرسه و شنیدن ماجرا دوباره به کلاس برگشتیم و قرار شد دیگر دعوا نکنیم. ولی نمی دانم چرا مدیر یادش رفته بود اصل موضوع را حل کنه چون باز هم دوستم ممکن بود فکر کند نیمکت من مال خوش است و باز دعوا کنیم بر سر اون.اشکال نداره بابا یه جوری حلش می کنیم خودمون.تا بعد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد