محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات من

امتحان جهشی

1394/6/16 9:16
نویسنده : محمد رضا
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

من مدتی نتونستم وبلاگمو به روز کنم چونکه خیلی سرم شلوغه . در ضمن یه تبلت دارم که بیشتر وقتمو میگیره .امروز آومدم بگم که یادتونه قرار بود من سال سوم جهش بزنم ؟ خوب نزدم و نشد چون در امتحان ورودی تست هوش منو قبول نکردن .راستش تا مرکز بابا و مامانم رفتن و اعتراض کردند ولی بهشون گفتن نمیشه وقت گذشته و خلاصه نشد .بابا فکر میکنه پارتی بازی کردن و حق منو خوردن . چرا؟ چون تست هوش رو من زمانیکه کلاس اول ابتدایی بودم دادم و قبول شدم و وقتی رفتم امتحانات جهشی رو بدم نگذاشتند و گفتند اصلا شما چطوری قبول شدی؟ اینا همه کلاس دومی هستن و جهش سوم میخان بدن  وشما نمی تونی چون پایه اولی . خلاصه اینم یه بدشانسی دیگه ب.د ولی همین ثابت میکرد که من از همشون باهوشترم چرا؟ چونکه من کلاس اول بودم و اونا همه دومو تموم کرده بودن و متوجه نبودن مدیران اجرایی حتی تا مرکز هم رفت تست من و قبولی من اومدش ولی مدیر مدرسه متوجه شد ونگذاشت امتحان بدم. خلاصه امسال امتحان دادم و قوب شدم و با معدل خیلی خوب تمام درسا رو در سیزده روز خوندم و امتحانم در یکهفته از م گرفتن . خصلا بچه ها ضریب هوشی من ش137 هستش به کسی نگید ها . چش میخورم . بگید ماشاءلله..تا بعد......

پسندها (1)

نظرات (1)

سیما
22 دی 94 1:08
عالیه وبلاگت عزیزم [پاسخ ]ممنون از تون که به وبلاگم سرزدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد