محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 9 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات من

کلاس بسکتبال

1394/4/26 23:53
نویسنده : محمد رضا
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

من به کلاس بسکتبال می روم و خیلی چیزا ازش میدونم من به بسکتبال الاقه ی زیادی دارم .

ما همیشه اگه گروه هامون کامل باشه مسابقه میزاریم.ما تا الان دو بار مسابقه داشتیم که اولی رو یک یک مساوی شدیم دومی رو سه صفر من بسکتبال رو خیلی دوست دارم .من چون دست راست هستم گام راست رو  خیلی خوب بلدم ولی گام چپ یکم مشکله. مربی ما بهمون قبل تمرین یا مسابقه قوانین رو یاد اوری می کنه که اگه یادمون رفته باشه برامون یاداوری بشه که قوانین یادمون بمونه.تابعد...

پسندها (1)

نظرات (2)

همراه رایانه
27 تیر 94 10:19
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
همراه رایانه
28 تیر 94 10:53
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای (به صورت شبانه روزی ) تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد