محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 9 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات من

ماه محرم

1392/8/24 0:50
نویسنده : محمد رضا
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

قبل از هر چیز ماه محرم را به همه شما تسلیت و تعزیت عرض میکنم .

راستی بچه ها من شب های عزاداری با خانواده بسمت حسینیه ی ثارالله رفتیم.

اون جا دسته دسته دمام طبل و  سنج  می زدند. غوغایی بود. دسته جات عزاداری با صدای نوحه خوان بر سر و سینه خود می زدند من هم با سنجی که به همراه داشتم مسافتی را با جمعیت همراه می شدم.

راستی بچه ها من نذر امام حسین (ع) هستم و باید هر ساله دهه اول محرم سیاه بپوشم و در مراسم عزاداری شرکت کنم. من از شش ماهه گی در این مراسم شرکت کرده ام وقتی کوچک بودم طبل کوچکی داشتم که در کالسکه یی به همراه پدر و مادرم دسته جات را بازدن طبل همراهی میکردم .عکسهای بچه گیهای من هست و همینطور فیلمهای آن . من خیلی خوشحالم که از طفولیت در این مراسم شرکت داشته ام. راستی بچه ها شماهم دراین مراسم شرکت کنید و مطمئن هستم که شرکت می کنید. امام حسین (ع) سرور همه جوانان اهل بهشت هست و ما باید درس شهادت و شجاعت را از ایشان یاد بگیریم .

موفق باشید.تا بعد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد