محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 9 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات من

بازم منم دوستان

1392/8/5 21:16
نویسنده : محمد رضا
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

من مدتی نبودم شرمنده . اینترنت نداشتم الان که دارم اومدم بازم مطلب بنویسم و بروز کنم این وبلاگمو .

راستی بچه ها من شهرستان و مدرسمو عوض کردم یعنی مجبور شدم عوض کنم .خوب منم باید با بقیه میومدم دیگه . به هر حال من اینجا هستم و می خوام بگم دوستان جدیدی پیدا کردم . مدرسه خوبیه . غیر انتفاعیه و مربوط به بنادر و کشتیرانیه . امکانات خوبی داره . میز پینگ پنگ و فوتبال دستی و زمین بازی چمن و سالن تاتر و چیزای دیگه . هوشمند هم هست . معلمهای جدید با دانش آموزان جدید .

راستی امتحان آغازین من از 30 سوال 30 سوال رو جواب دادم و تنها 9 نفر توانستند از بین یک کلاس 24 نفری به تمام سوالات پاسخ بدن . یه چیز دیگه . از بین تمام این دانش آموزان  یعنی دو کلاس 24 نفری تنها من بودم که توانستم از یک سوال ایراد بگیرم  و همه مسولان مدرسه را متوجه موضوع کنم .میخواین بدونین سوال چی بودش؟

سوال میگفت که یک نابینا چگونه می تواند اجسام اطراف خود را شناسایی کند؟الف) بویایی ب) چشایی ج) لامسه .خوب شما چی جواب میدین؟ حتما میگین لامسه . عجب . اشتباه همینجاست . حس لامسه ممکنه به کمک یک نابینا بیاید و لی یک نابینا از حسهای دیگر خود آنهم به شدت بیشتر از یک فرد بینا استفاده می کند تا اجسام را شناسایی کند. راستی اگر حیوانی درنده نزدیک یک نابینا بیاید حتما باید این حیوان را لمس کند؟یا اگر  بتواند بوی دود ناشی از سوختگیی را بشنود آیا لازم است برود و آتش را لمس کند؟ معلومه که نه .

اینم از اتفاق جالب امسال . تا بعد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کوثر
16 آبان 92 17:36
کوثر رمز وبلاگت رو بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد