محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 5 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات من

امتحان جهشی

1392/5/19 2:10
نویسنده : محمد رضا
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

اومدم بگم بابا بزرگ من تنفسش بهتر شده امروز من تونستم اونو ببینم. آخه نمیذاشتن من برم بخش . داشتن میبردنش سی تسی اسکن منم بیرون بخش بهشون ملحق شدم. خیلی لاغر شده و چشمانش بازه ولی هیچ حرفی نمیزنه.اصلا نمی تونه حرکت کنه .خدا کنه بهتر بشه .

یه خبر دیگه هم دارم.متاسفانه امتحان جهشی از من نگرفتن میدونین چرا ؟ چون میگن جهشی فقط برای پایه های دوم و سومه . آخه من کلاس اولم.خیلی جالبه بچه ها از من تست پایه دوم گرفته بودن و نفر اول شدم بعدش از استان اسم من اومدش شهرستان هیچکی نفهمیده بود من کلاس اولی هستم تاا ینکه وقتی رفتم واسه امتحانات دوم ثبت نام کنم مدیر مدرسه متوجه اشتباه شد و گفتش که شما اولی و نمی تونی امتحان بدی ایشالله سال بعد بیا. مامان و بابام خیلی تلاش کردن امتحان بدم ولی نشد . راستش اگه امتحان بدمقبول میشم و میرم کلاس سوم آخه کلاس دوم رو از برم .اینم از شانس منه دیگه . اشکالی نداره در عوض میشم شاگر اول دومی ها.راستی دعا یادتون نره . تا بعد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد