محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 5 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات من

تبریک ماه مبارک رمضان

1392/4/20 0:18
نویسنده : محمد رضا
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من امروز واسه تست هوش رفتم .حدود ساعت هشتو ربع کم رففتم تو یه اتاق با یه خانم که ازم تست بگیره و تا ساعت 9 که بیرون اومدم. خیلی خسته شدم و دو تا سوال آخری رو نتونستم جواببدم. بابام گفت که ایرادی نداره. این تست واسه این بود که بعدش بتونم بصورت جهشی کلاس دوم رو بگذرونم و برم کلاس سوم.من کتاب دوم رو تموم کردم و منتظرم شهریورماه امتحان بدم. البته اگر تو تست هوش قبول بشم.اینجوری بابام سر قولش هست و قراره یه مینی لب تاب واسم بگیره.واسم دعا کنین تو تست قبول بشم . ممنونم دوستان.راستی ببخشید یادم رفت ماه مبارک رمضان رو تبریک بگم . مبارکه این ماه بر همه تون ایشالا تا آخر ماه بتونین به نماز و روزه هاتون برسین .تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات من می باشد